2021 yılının son ayına girerken geçirdiğimiz bu yılın tasarım trendlerine hep birlikte bakmaya ne dersiniz?
Kaliteli içerikler üretmek istiyorsanız önceliğiniz trendleri yakından takip etmek olmalıdır.
Sosyal Medyada değerli ve faydalı içerikler üretiyor olabilirsin. Ancak bu içeriklerin tasarım yönünden de çok güçlü ve dikkat çekici olması gerek.Prki bunu nasıl yapacağız?
1- 3 Boyutlu Karakterler
Büyük bir akımın parçası olan bu tasarım şekli hemen hemen her sektör sosyal medya içeriği olarak kullanabilir.
2- Bozulma
2020-2021 yılları arasında gözde tasarımlardan olan bozulma: temeli karmaşıklık, bozulma, kaos trendler arasında.
Tekstil sektöründe sıkça tercih edilen bu tasarım lansman tanıtım videolarında çok uyum sağlar.
3- Geometrik şekiller
Bir düşünce varsa, canlandırın teorisiyle sürekli yükselişte olan 2021 yılında sosyal medya hesaplarında sürekli karşımıza çıkan bu tasarım yazılı metni güzelleştirmek ve süslemek için güzel bir fırsat.
4- Bold Fontlar
Büyük,cesur ve kendinden emin bir görüntüye sahip olan Bold fontlar sosyal medya içeriklerinde,lansman ve yeni bir ürün tanıtımlarında kullanılabilir.
5-Natural figürler
Doğadan ilham alarak sağlık, güzellik,paketli ürünler,ürün tanıtımları ve lansmanlar alanında kullamı 2021 yılında gördüğümüz trendler arasındadır.
6- Emojiler
Yazı metinlerinizi,videolarınızı güzelleştiren emojilerle duygusal yönünüzü gösterme 2021 yılında oldukça trendler arasındaydı.
Sizce 2022 yılında bizi hangi trendler bekliyor?