kurumsal-linkedIn-yonetimi-1910x1074

Kurumsal LinkedIn Yönetimi Nedir? Avantajları Nelerdir?

Dünyanın en büyük profesyonel ağı olan LinkedIn, iş hayatındaki profesyoneller veya iş hayatına yeni atılmayı düşünen bireyler için tasarlanmış sosyal bir paylaşım platformudur. 2003 yılında kullanıma açılan platform ekim 2020 itibarıyla 722 milyon kayıtlı kullanıcıya sahiptir. Ülkemiz açısından baktığımızda ise 9 milyon kayıtlı üye ile ülkeler arasındaki sıralamada 14.sırada yer alıyoruz. İş arayan ve iş verenler arasında bir köprü olan LinkedIn sosyal ağına gelin daha yakından bakalım.

LinkedIn kullanıcıları bu platformda kendi deneyimlerini, yeteneklerini ve yetkinliklerini sergileme imkanına sahiptirler. Bunun yanında platform, birçok farklı sektörden insanın  daha çok iş hayatına dair konularda birbirleriyle bilgi ve fikir paylaşımı yapmasını sağlar. Ayrıca aynı sektörde çalışan kişilerin sektörleri hakkında güncel gelişmelerden haberdar olmalarına ve detaylı bilgi almalarına yardımcı olur.

Kurumsal LinkedIn Yönetimi Nedir?

İş potansiyeli artıran, iş dünyası ile iletişim halinde olmanızda yardımcı olan LinkedIn’de ‘var olmak’ iş dünyasındaki herkes için son derece önemlidir. Etkili bir LinkedIn yönetimi gerçekleştiği takdirde markaların aynı sektördeki rakip markalara göre kendi farklarını ortaya koymaları ve kendi marka bilinirliklerini artırmaları mümkündür. Kurumsal web sitelerine yapılan ziyaretlerin %64’ünden fazlasının LinkedIn üzerinden gerçekleştiği belirlenmiştir ve bu açıdan bakıldığında işletmeler için kurumsal LinkedIn yönetimi belli avantajlara sahiptir. Bu avantajlara değinmek gerekirse;

• Marka bilinirliğinizi arttırır.

• Marka imajınızı oluşturmanızı sağlar.

• Geniş kitleler markanız ve çalışanlarınız hakkında bilgi sahibi olur.

• Kurumunuzun amacı, hedefi ve vizyonu gibi konuları aktarabileceğiniz mecra olarak LinkedIn güven kazandırır.

• Çalışanlarınızın temsili olarak LinkedIn potansiyel çalışan profilinizin oluşturmanızı destekler.

• İş birliklerinizin temsiliyle birlikte potansiyel iş birliklerine kapı aralanır.

• Tüm sosyal medya mecraları gibi iş dünyasının sosyal medyası olarak LinkedIn bu alanda etkileşim yaratarak kendi gündeminizi kurgulamanızı sağlar.

Kurumsal LinkedIn Yönetiminde Mini Planet

Deneyimli bir dijital pazarlama ajansı olarak markaların dijital dünyadaki yolculuklarında onlara eşlik eden Mini Planet, Kurumsal LinkedIn Yönetimi Hizmeti ile profesyonel iş dünyasında markasını güçlendirmek isteyen herkesin yanında.

Mini Planet Kurumsal LinkedIn Yönetimi Hizmeti kapsamında;

• Şirket kültürünüzle ve pazarlama hedeflerinizle uygun olan içerikleri aylık olarak oluşturuyor ve planlamasını yapıyoruz.

• Tüm içerik değerlendirmeleri yapıldıktan LinkdIn içeriklerinizin ‘maksimum etkileşim almasını amaçlayarak’ uygun görsel ve videolar ile destekleyerek paylaşımlarını gerçekleştiriyoruz.

• İçeriklerinizi oluştururken hizmet verdiğiniz sektöre dair güncel kalmak adına her zaman araştırmalarımızı yapmaya, sizi bir adım öne taşıyacak noktaları yakalamaya çalışıyoruz.

• Kurumsal LinkedIn Yönetimi değerlendirmelerini aylık olarak rapor şeklinde, görüşme talep edildiğinde görüşme şeklinde, tarafınıza sunuyoruz.

Comments are closed.